UTOPIA

Afgelopen maandag kregen wij een mail met de vraag contact op te nemen met Colinda van Utopia en daar eventueel langs te komen. Was even een hoop geregel met werkgevrs maar uit eindelijk is het gelukt en zijn wij afgelopen donderdag afgereids naar Utopia om een gesprek aan te gaan met Colinda die ons had uitgenodigd.

In Utopia, voor mensen die het niet volgen, is door Laura B het plan opgekomen om voor kinderen die op of onder de armoede grens leven een inzamelings actie te houden, men kon bij hen nieuw en gebruikt speelgoed inleveren voor kinderen in de leeftijd van 0 t/m 16 hebben zij van alles binnen gekregen.

Zeecontainer met speelgoed

Op het terrein van Utopia staat een hele grote zee container met allemaal speelgoed te wachten op een heleboel kindertjes, een deel hiervan zal aan onze stichting worden geschonken en naast ons aan nog 3 goede doelen/stichtingen en ze houden zelf voor het sinterklaas feest dat zij in Utopia vieren met zo`n 150 kinderen ook nog een deel.

Alle kinderen die in Utopia Sinterklaas zullen gaan vieren, zullen goed worden verwent met een deel van de opbrengst die de inwoners van Utopia hebben ingezamelt en wij begrepen dat er nog steeds speelgoed wordt gebracht. Wij hebben met Colinda afgesproken dat wij het zo ie zo voor Kerst zullen gaan gebruiken daar er voor Sinterklaas al wat aanbiedingen lagen ,en mochten we daar te weinig aan hebben dan zullen we ook nog gebruik maken van wat wij via Utopia krijgen geschonken.

Zoeken naar een kleine vrachtwagen of grote bestelbus

Nu zijn we voor het ophalen druk zoekende naar een kleine vrachtwagen of grote bestelbus en ook daar zijn wat lijntjes over uit gegooit, dus nu even duimen. Gaat dit alles niet lukken dan zullen we in convooi met een aantal auto`s de cadeaus (want zo noemen wij het) op gaan halen. Denkt u wij kunnen of willen helpen laat ons dit dan even via een mailtje weten en wij kunnen u dan verder op de hoogte brengen zoals wanneer dienen de cadeaus te worden gehaald, hoe laat en waar.

Een bijdrage in de kosten mag natuurlijk ook, we rijden al erg veel en hebben niet tot nauwlijks een budget voor de benzine kosten dus elke euro is er 1 zeggen wij dan maar en zo maken we met z`n alle heel wat kinderen straks blij.