Kinderland 2015

Via deze weg willen we u graag laten weten dat wij alweer druk doende zijn met de voorbereiding van Kinderland 2015. Kinderland 2015 zal plaats vinden op 5 september 2015 bij Basisschool De Horizon aan de Brahmslaan 42 te Delft.

Momenteel zijn we druk doende met het zoeken naar sponsoren en vrijwilligers voor deze dag, en zou u of uw bedrijf hier een bijdrage in willen leveren dan vernemen we dit graag. Natuurlijk zijn we zelf ook druk doende met bedrijven aanschrijven voor deze dag zodat de kinderen echt een mooie dag zullen gaan beleven. Van de bedrijven die wij afgelopen weekend hebben aangeschreven hebben er inmiddels 3 toegezegt een bijdrage te willen leveren en daar zijn wij natuurlijk erg blij mee.

Via de Facebook pagina van Stichting Uit De Brand Delft houden we een ieder op de hoogte wat de stand van zaken zal zijn betreffende Kinderland maar ook andere zaken waar we mee bezig zijn.

Wil u dus op de hoogte blijven van wat wij doen dan zouden we het op prijs stellen dat u de facebook pagina van Stichting Uit De Brand een like geeft,mits u natuurlijk facebook heeft. Als u op de tekst Stichting Uit De Brand klikt die u op de regel hierboven ziet komt u op onze facebook pagina terecht. Wellicht heeft u het ook al gemerkt we zijn wat minder actief op onze website maar super actief op onze facebook pagina dus blijf ons daar vooral volgen,zo blijft u van alles op de hoogte.