Kerst in Nederland voor iedereen

Sinds September 2015 zijn wij druk doende met de actie "Kerst in Nederland voor iedereen". Een actie welke in eerste instantie is opgezet door 4 moeders en welke hulp krijgen van onze stichting. Er zijn zat gezinnen die door dat zij ongeveer  €0,50 te veel op papier hebben overal buiten vallen.

Zij komen niet in aanmerking voor een voedselbank of andere hulp. Gezinnen die dus geen feestdagen kunnen vieren,maar ook gezinnen die soms niet eens te eten hebben. Deze mensen noemen we de vergeten groep,maar ook zij verdienen onze hulp en zeker met de feestdagen die er nu aankomen.

Gelukkig weten veel mensen uit de vergeten groep inmiddels de diverse voedselgroepen op facebook te vinden zodat zij via hen toch eten kunnen krijgen door middel van vers brood en soms een noodpakket. We roepen mogelijk sponsoren/donateurs en gezinnen in een situatie als deze op om naar hun facebook te gaan en daar lid te worden.

U kunt hen daar volgen en ook volgen wat er zoals binnen komt en wie deze actie een warm hart toedraagt, elke sponsor/donateur/bedrijf zal daar worden genoemd en een plekje op de facebook pagina krijgen. Natuurlijk wordt eerst alles grondig nagekeken en gecontroleerd, daar er ook mensen misbruik van maken. We hopen op uw hulp zodat ook zij eens een kerstfeest kunnen vieren zoals het hoort.

wij zijn te bereiken via :

• Facebookpagina : Kerst in nederland voor iedereen
  • Website : http://www.kerstvooriedereen.simpsite.nl/