Druk druk druk i.v.m. Kerst

Vele hebben dit dan ook gedaan en hoewel we dit regionaal wilde houden werd het een bijna landelijke actie. Helaas hebben we mensen buiten onze regio moeten laten weten dat wij hen niet kunnen helpen daar er geen financiele donaties binnen zijn gekomen om mensen uit andere delen van het land te kunnen helpen.

De kerstactie was gericht op de kids en hoopte voor elk kind een presentje te kunnen regelen zodat ze naast de vele actie rondom Sinterklaas ook iets voor ze zou zijn met Kerst. Met de cadeaus is het na prove acties en inzamelactie via het Mama Cafe Delft en Alber Heijn in Delft goed gekomen, alleen is er geen potje voor de verzending van de cadeaus voor kinderen buiten de regio en dan hebben we het over plaatsen als Emst , Kampen, Zwolle,Terneuzen enz enz.

Vandaag zijn we bij Stadsradio Delft geweest voor een intervieuw over onze stichting en hebben we de kerstactie er in mee genomen. We zijn nog naarstig opzoek naar levensmiddelen voor in een eventueel kerstpakket voor de gezinnen die we gaan helpen en inmiddels ook bericht hebben gehad dat ze geholpen gaan worden. Het zou zo fijn zijn als we hen ook een eventueel kerstpakket kunnen geven met iets lekker erin voor de kerstdagen.

Wil u helpen met een bijdrage voor de kerstpakketten dan vernemen we dit heel erg graag we hebben tot 14 december de tijd om dit rond te krijgen daar we hopen alles uit te kunnen delen op 18 december aanstaande.