Wij bieden hulp aan Crisis gezinnen en alleenstaande

Al enige tijd zijn wij druk bezig op een locatie waar crisis gezinnen met kinderen (jongste kind is 3 maanden) en alleenstaande worden opgevangen. De hulp is hier hard nodig daar de mensen en kinderen niet veel hebben, en dat is brood nodig. De hulp die we hen tot nu toe hebben geboden is het regelen van kleding zowel nieuw als 2e hands, levensmiddelen zoals brood en vis,bedden dit omdat heel veel mensen slapen op een pallet omdat er geen bed is.

Verder zijn wij druk bezig met het inzamelen van houdbare levensmiddelen en verzorgings producten , maar ook luiers en babyvoeding. Inmiddels zijn we op deze locatie al 3 weken en 1 dag bezig en dat sinds 2 weken elke dag. Binnenkort zullen wij ook daar een plekje hebben 3 x per week en zullen we ook daar eventueel welkom kunnen heten met een deel van ons team.

Kunt u wellicht nog iets missen aan houdbare levensmiddelen of een kleine donatie dan vernemen wij dit heel erg graag van u. Eventueel kunnen wij u een adres via mail verstrekken, zodat u het bij ons in Delft of op deze locatie kan bezorgen/afgeven. I.v.m. privacy van de mensen daar zetten we geen adres op onze website, wij hopen dat u daar begrip voor heeft.