Aanloop naar Sinterklaas en Kerstdagen 2016

In aanloop naar Sinterklaas en Kerstdagen 2016 zijn wij inmiddels al druk bezig met van alles en nog wat, zo proberen met we stemmen van het publiek 25 kerstpakketten te winnen via https://www.kerstpakket.net/win-kerstpakketten. Momenteel staan we hier derde maar hopen natuurlijk dat het publiek ons zou willen helpen met een stem,met de pakketten kunnen we weer gezinnen blij maken. Verder staat er inmiddels al 1 datum vast om bij een supermarkt een inzameling te gaan houden voor de gezinnen, kinderen en huisdieren die wij bijstaan.

Mocht u iets willen doneren voor ons sint/kerstfeest wat tussen sint en kerst zal plaats vinden dan vernemen we dit natuurlijk heel erg graag van u. Wij zijn inmiddels ook wat uitgebreid qua bereikbaarheid en hebben inmiddels 3 telefoonnummers waar u ons op kan bereiken, en natuurlijk is er onze facebookpagina en onze mailbox. Al met al we zitten nog steeds niet stil, er is binnenkort ook een beursvloer waar we heen willen gaan om ons nog bekender te maken en vele andere mooie dingen waar wij een helpende hand bieden.

Daar de wagen die rijd voor de stichting wat mankementen heeft hebben we geprobeerd hier ook een inzameling voor te houden, maar helaas mocht dit niet baten. En helaas staat er momenteel nog een reparatie aan te komen , maar al wat binnen komt aan financiele donaties gaat naar de gezinnen die wij helpen en de vaste lasten er blijft dus niet echt iets over om dit te kunnen bekostigen en daar balen we enorm van daar we dan niet verder kunnen met het werk dat wij doen. Ja natuurlijk houden we ook mensen die we jaren of kort geholpen hebben en uit het niets ineens tegen ons zijn, maar ook daar leer je mee omgaan en gebeurd bij de beste instanties en organisaties.

Gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen die ons wel een warm hart toedragen en regelmatig kleding,speelgoed,levensmiddelen enz doneren/schenken en daar zijn wij heel erg blij mee en trots op. Dank aan alle die in ons blijven geloven en mee helpen de wereld een stukje mooier te maken.