Dierenvoedselbank voor minima

Dierenvoedselbank DBD is een feit !!!!!!!

Via dit onderdeel onder onze stichting zijn er inmiddels al een heleboel huisdieren geholpen en ondersteund.

Wij vragen een schriftelijke doorverwijzing per mail van de voedselbank waar u loopt. Loopt u bij een bewindvoeder of een schuldhulpverlener dan zien wij graag van u per mail een budgetplan . Alle aanvragen behandelen wij via mail en daarna kunt u ons ook bereiken op facebook onder de naam Dierenvoedselbank DBD.

Voor elke plaats is er ook een eigen facebookgroep, bijvoorbeeld Dierenvoedselbank DBD Beekbergen of Dierenvoedselbank DBD Dieren/Doesburg enz enz

Mocht u worden toegelaten tot de dierenvoedselbank en u krijgt uw eerste ondersteunende pakket , dan vragen wij u bij thuiskomst hier een foto van te maken en met ons te delen zodat wij dit op facebook kunnen plaatsen voor onze sponsoren.

Donaties van dierenvoeding en levensmiddelen zijn ook zeer welkom en kunt u ook bij ons aanmelden via mail of telefonisch.

Voor de Dierenvoedselbank is er een apart mail adres te weten : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.